نمکسیا - برتری

سیر تکاملی به پایان رسید. شما اخرالزمان را رد کردین و به رستگاری رسیدید. یک فصل جدیدی از تاریخ نمکسیا همچنان باقی مانده تا نوشته شود. برای اولین بار در تاریخ بازی، شما بر علیه بازیکنان دیگر از کیهان دیگر به نبرد می پردازید. بدون اینکه از کهکشان خودتان خارج شوید

ما به شما محوطه مسابقه کیهانی را تقدیم می کنیم، یک فضای محشر برای مبارزات بین کیهانی. شما می توانید استراتژیک های جنگی خود را در مقابل هزاران رقیب جدید به ازمایش بگذارید. برای این کار شما باید نیروهای خود را اعزام کنید و منتظر باشید تا بازی برای شما رقیب پیدا کند. با هر نبرد پیروز شده یک رتبه جدید در مسابقات قهرمانی خاصی دریافت خواهید کرد و شما یک واحد پولی جدیدی نیز دریافت خواهید کرد، که می توانید از ان برای تعمیر نیروهای از دست رفته خود در مرکز تعمیرات استفاده کنید.


همچنین شما یک تحول عظیمی را در سیستم مسابقات قهرمانی بازی مشاهده خواهید کرد هر مسابقه قهرمانی به سه لیگ تقسیم بندی می شود: برنزی - نقره ای و طلایی، که در انجا 10 نفر اول هر لیگ هدایای منحصر به فردی را دریافت می کنند. اگر شما بتوانید به سه مقام برتر در لیگ طلایی برسید شما یک ایتم افسانه ای و یک تصویر سیاره انحصاری دریافت خواهید کرد.

دیگر وقت تلف نکنید، قویترین ناوگانهای خود را جمع کنید، زیرا یک عصر جدید فرارسیده است. عصر برتری

برای اطلاعات بیشتر باید همین الان به جنگهای فضایی بپویندید - رایگان بازی کنید www.spacewars.ir

بازگشت به بالا